Във все по-забързания и напрегнат свят, пълен с отговорности и ангажименти, все повече възрастни хора, в това число и много родители – трудно успяват да намерят баланса в здравословното навигиране на емоционалните състояния. Факт, че всички ги имаме – но малцина се справят с това да ги управляват по надежден начин, който да им помогне да останат ефективни, продуктивни, щастливи, спокойни и способни да създават здрави и трайни взаимоотношения с хората.
Много родители изпитват затруднения да дадат най-доброто от себе си, що се касае до отглеждането на своите деца, особено в изброените условия.
Много деца са изправени пред предизвикателството да градят ценности, обградени от дигитална среда, устройства, игри, изолация… физическа или социална – тя се случва не само заради пандемията, тя се случва заради новата ни реалност, в която основна част е виртиуалния свят, станал причина за десетки различни проблемни състояния.
За много учители и директори, стана ясно, че ако искат да създадат здравословен климат в учебната среда – социално-емоционалните умения и целенасочената работа над тях – са в основата на това предизвикателство.
Именно затова – Екипът ни реши да отговори на желанието на стотици родители, учители, директори и техните деца, припознали мисията ни, свързана с Емоционалната интелигентност – като близка до себе си – и предложихме професионално консултиране – за всеки от вас.
Консултациите са подходящи за деца, при които се наблюдават казуси като:
Подходящи са за родители и възрастни, които имат нужда от подкрепа относно:
В консултациите се прилагат различни научно-доказани и международно изпитани подходи и методи за работа, подходящи за различни възрастови групи. Прави се EQ профилиране на консултирания и се предлагат различни варианти за интервенция и/или превенция според казуса.
За да можем да Ви предложим най-високо ниво на експертиза при консултирането – работим пряко с методически ресурси и софтуер от EQ.org (най-голямата международна организация от изследователи в областта на социално-емоционалното развитие, към която консултантите ни имат пълна акредитация).
Подходящи са:
Полина Коцева е международно сертифициран практик в сферата на емоционалната интелигентност и социалните умения.
След успешното й дипломиране по EQPC от EQ.org в Нюкасъл, от 2020 година официално в лицето на Полина Коцева България има първия си назначен Network Leader в най-старата и най-голяма глобална мрежа за Емоционална интелигентност в света.
Полина е основател на FUNtazia International – през последните години тя, заедно с екип от професионалисти създават първите български материали за емоционална интелигентност и социални умения при деца, в помощ на педагози, психолози и родители. В момента тези материали се използват от над 1100 учебни заведения в страната, отделно са част от семейните занимания на хиляди български семейства.
Полина и екипът й са организатор за България на най-масовото събитие за емоционална интелигентност при деца – POP UP festival – като партньор на най-голямата световна организация за емоционална интелигентност – SIX seconds. (Вижте подробна информация за събитието през годините в статията)
Тя и организацията й е активен партньор на ООН по линия на Глобалните цели за устойчиво развитие – по стратегическа цел „Качествено образование“ организира и осигурява достъп за желаещи за провеждане на инициативата „Сбирки на FUNтазьорите“.
Полина е организатор на единствената по рода си Национална конференция за социално и емоционално изучаване, която се случи за първи път през 2019 година, и за втори – през 2020г. Тя събира заедно Професионалисти от България и чужбина, за да споделят опит, знания и да градят и поддържат общност на взаимопомощ и растеж, в името на социално-емоционалното развитие в България, като част от образователната система.
За да бъде наистина ползотворна и ефективна консултацията – Вие като родител трябва да имате наблюдение над детето в семейна среда, и едновременно с това – да имате обратната връзка от учителя, който има наблюдение над детето в учебната му среда.
Всяко нетипично повтарящо се поведение на детето е повод за консултация. Когато говорим за „нетипично поведение“ става дума за постоянна промяна в типичното поведение на детето в дадени ситуации с дадени субекти. Всяка повтаряща се невъзможност детето да регулира своите емоции по ползотворен и разумен начин – е повод за консултация. Всяко затруднение на детето да общува адекватно и да разбира ясно реакциите на другите – е повод за консултация. Всяко поведение, в резултат на което детето е наранено или друг в обкражението му е наранен по какъвто и да е начин – може да бъде повод за консултация.
Консултацията може да бъде с цел превенция или с цел интервенция.
Няколко примера за консултации с цел превенция:
Няколко примера за консултации с цел интервенция:
Стрес – Работата по социално-емоционално развитие развива емоционалната интелигентност, с което те да могат да разпознават своите и чуждите емоции и да преодоляват стреса, породен от различни фактори и обстоятелства, тъй като работят над себепознанието си и техниките за самоконтрол.
Агресия, автоагресия – Агресията в учебната среда е спрягана като едно от най-сериозните предизвикателства пред ученици, учители и родители. Разбирането й и Редуцирането й зависи пряко както от емоционалната интелигентност на учениците, така и от тази на учители и родители.
Трудност при адаптация – социалната осведоменост е един от стълбовете на развитата емоционална интелигентност. Когато липсва такава детето или възрастният изпитват огромно неудобство и трудност да се адаптират към нови ситуации, групи, обстоятелства. Работата в тази посока ще редуцира притесненията и ще насърчи към търсене на общуване и изграждане на взаимоотношения.
Липса на колаборативност – все по-трудно е за децата да се научат да действат в екип. Дистанционната форма на обучение усложнява тази задача, особено ако и преди преминаването към нея – екипността не е била приоритет в учебната среда. Едно е сигурно- че децата тепърва ще бъдат част от множество екипи – училищни, различни групи, университет, работа, семейство… и пр.. И колаборативността е умение, което е жизнено-необходимо – за да може всеки от нас да бъде ефективна част от социалната група, в която е. Не съумее ли, лесно се превръща в аутсайдер. Социалната осведоменост тук е от съществено значение. Когато детето спре преодолее своите притеснения от комуникация, ще започне да търси колаборативни механизми в решаването на проблеми и постигането на цели
Слаба съсредоточеност, мотивация, лиспа на концентрация – както за останалите състояние така и при тези, често срещани – причините могат да са безкрайно много и правилното им изясняване води до по-ефективно и бързо разрешаване на проблемния казус. Механизмите на работата по социално-емоционално изучаване са най-подходящия метод на работа.
Зависимости към игри, устройства – Научно-доказано е, че почти всички случаи на вредни зависимости са свързани с емоционални и социални проблеми при детето в неговото израстване. Благодарение на съвременните методи за развитие на социалните умения и емоционалната интелигентност при децата, можем да изградим у малчуганите здравословни навици на общуване, редуциране на стреса и самоконтрол в различни емоционални състояния.
Затвореност и потиснатост – състояния, които често остават незабелязани и недостатъчно подкрепени особено в учебна среда, обикновено, защото потиснатото дете не е дете, което създава проблеми на групата. Поведението му не се счита за проблемно – защото не създава предпоставки за конфликт – в по-голямата част от случаите. Това е проблем за детето в дългосрочен план, обаче, и при констатиране на потиснатост – работа с него е силно препоръчителна, за да не прерастне в състояния, които трудно могат да бъдат положително повлияни.
За да заявите час, можете да се свържете с нас на телефон 0885217714, където ще получите повече информация за свободните часове и ще обсъдим варианти какъв би бил най-подходящия начин да протече лично Вашата консултация.
През годините сме провеждали консултации със семейства и учебни заведения от България, Германия, Великобритания, Австрия, Финландия, Испания и др. на български език и на английски език.
За онлайн консултациите използваме платформите:
Цените важат за онлайн консултация с видео и аудио връзка при свързване от 1 устройство. За конферентни връзки с повече от 1 устройство цените са по договаряне (тел: 0885 21 77 14).
Ако към консултацията, желаете да добавите професионално EQ профилиране, което да бъде разчетено в индивидуална сесия, да добиете представа за силните си страни и възможностите си за успех – можете да получите специално Brain profile, или Talents profile.
Цената за едно профилиране за възрастен е 50 лева. Отделно се заплаща консултацията според часовите ставки описани по-горе.
Цената за едно профилиране за дете от 7 до 18 години – е 30 лева. Отделно се заплаща консултацията според часовите ставки описани по-горе.
Полина Коцева е единственият експерт в България, който има правото да оперира с този международен софтуер за профилиране, с който работят организации като Microsoft, Pfizer, Qatar airlines и много други международни гиганти.
Часовете се заплащат предварително по банков път на основание на издадена от нас фактура.
© 2015-2022 FUNtazia International Limited. All Rights Reserved!
Тел: 0885217714