-

Ново

Свържете се с нас

Адрес

-

Тел.номер

--

Email адрес

- -

Участващи лектори



Виргиния Василева

Детски психолог и сертифициран психотерапевт, член на WAPP

Аз съм детски психолог и сертифициран психотерапевт, член съм на WAPP- Международна асоциация по Позитивна и транскултурална психотерапия. Работя с деца и семейства от 12 години. Основното ми работно място е Фондация "Карин дом"- Варна, където подкрепям деца с различни затруднения в развитието, поведението и социалното включване. В работата си прилагам семейно- ориентиран и семейно- медииран подход, прилагам методите PECS и ABA, консултирам родители. Консултирам и супервизирам специалисти в частни и държавни детски градини и центрове за работа с деца. Обучител съм по международни проекти в сферата на ранното детско развитие и приобщаващо образование.


Димана Митева-Найденова

Психолог и обучител към Фондация "Карин дом"

Психолог и обучител към Фондация "Карин дом" - център за деца със специални нужди и техните семейства. Има опит като психолог в детска градина, водила е "Групи за игра на родители и деца" с фокус върху съвместните дейности и споделените отговорности. В частната си практика работи с нормално психично развитие, както и с деца със специални образователни потребности в ранна възраст (2-7г.) и техните семейства. Подкрепя младите родители в справянето с предизвикателствата на ранното детство, неприемливо поведение, нарушена концентрация или адаптирането в нова среда - ясла, детска градина и училище. Вярва, че семейството е фундамента, върху който се гради живота на зрялата личност, а най-ценното, което можем да дадем на децата си са добрите модели и примери. Щастливо омъжена, майка на две деца - момче и момиче с мечта за голямо семейство. Доброволен консултант към Национална Асоциация "Подкрепа за кърмене".


Димана Ибушева

Ресурсен учител в СУ"Димитър Матевски", гр.Пловдив

 


Мира Василева

Психолог, терапевт с деца със СОП

Мира Василева е специалист психолог в София с над 15 години опит. Провежда консултации и терапевтична дейност с деца в норма, деца със СОП, възрастни и партньорски двойки. Провежда терапевтични сесии, групови и индивидуални "Йога на смеха". Завършва бакалавърска степен по Клинична психология в Московски университет, бакалавърска степен по Психология и магистърска степен по Психология и психопатология на развитието във Варненски свободен университет "Черноризец Храбър".

Квалификация:

  • Транзакционен анализ - в процес на сертифициране;
  • Сертифициран Монтесори терапевт;
  • Сертифициран Арттерапевт;
  • Сертифициран Медиатор;
  • Сертифициран специалист за Скрининг тест DESK 3-6;
  • Сертифициран специалист за работа с Индекс на родителски стрес PSI-4;
  • Сертифицират Инструктор "Йога на смеха";
  • Участие в множество стажове и обучения в различни терапевтични модалности, които са свързани с обучение за работа с психични разстройства, работа с деца, тийнейджъри и възрастни, различни семинари.

Към момента Мира Василева практикува като психолог в детска градина и има самостоятелна практика в София.


Lee Keylock

Директор на международната програма "Narrative 4"

Lee Keylock is Director of Global Programs at Narrative 4 and oversees the coordination and administration of all aspects of N4’s ongoing programmatic development. Originally from Britain, Lee immigrated to the United States in 1989 and taught English at Newtown High School in Connecticut for thirteen years. He has served as an adjunct professor teaching Creative Writing and Composition at Southern Connecticut State University in New Haven, where he also earned his MFA in Creative Writing.

Лий Кийлок е Директор "Глобални програми" в "Narrative 4". Той отговаря за координацията и администрацията относно всички аспекти от развитието на "Narrative 4". Родом от Великобритания, Лий се премества и заживява в САЩ през 1989г., където 13 години е преподавател по английски в "Newtown High Scholl" в Кънектикът.

През 2014г. става част от международната организация "Narrative 4". Много експерти по света обясняват подходите на "Narrative 4" като "Емпатия в действие". "Narrative 4" е глобална организация, управлявана от артисти, оформена от преподаватели и водена от студенти и ученици. Тяхната основна методология е обменът на лични истории. Тя е предназначена да помогне на децата, тийнейджърите и младите възрастни да разберат, че техните емоции, истории, решения и живот имат значение, и че те имат силата да променят към добро, да изграждат, надграждат и революционизират социумите и системите.

Какво казват медиите за "Narrative 4" четете от тук (официален уеб сайт), тук (BBC), тук (The Guardian), тук (Creative Ireland)


Joshua Freedman

Директор и основател на SIX Seconds, The Emotional intelligence network

Джошуа Фрийдман е съосновател и главен изпълнителен директор на Six Seconds (www.6seconds.org) глобалната общност от практици, изследователи, експерти в сферата на емоционалната интелигентност, работещи по общата мисия да достигнат до 1 милиард хора - практикуващи емоционална интелигентност. Той е сертифициран като Мастър Коуч към международната коуч федерация, и е Лидер към международната EQ коуч сертификационна програма. Джошуа е инструктор към Columbia Teachers College Summer Principals Academy. Освен това обучава професионалисти от цял свят в практически методи за прилагане, измерване и създаване на стойност от емоционалната интелигентност.

Международният бестселър на Фридман, “В сърцето на лидерството”, е една от петте му книги, Сред тях е и известната книга - “Родителството с цяло сърце”. Той ръководи два текущи изследователски проекта, The Workplace Vitality Report и The State of the Heart – което е най-голямото изследване на EQ в света. Той е съавтор на POP-UP Festival, в партньорство със Световния ден на детето на УНИЦЕФ, който е безплатна учебна програма, базирана на игри, която представя социално-емоционалното изучаване на 1,5 милиона деца и възрастни. Джош също се появява редовно на youtube.com/sixseconds , споделяйки прозрения за това как да превърнете емоциите в свой съюзник.

Официален сайт посетете от тук


д-р Lorea Martínez Pérez

Основател на "HEART in Mind"

Д-р Лореа Мартинез e удостоен със специална награда основател на "HEART in Mind", компания, посветена на подпомагането на училища и организации да интегрират социално-емоционалното обучение в своите практики, продукти и учебни общности. Тя е педагог, работил с деца и възрастни в международен план. Д-р Мартинез в момента е преподавател в Учителския колеж на Колумбийския университет, обучавайки амбициознин неуморни директори в практиките на емоционална интелигентност. Новата й книга за социално-емоционално изучаване е за преподаватели - “Преподаване със СЪРЦЕ в ума”, и в момента е достъпна на английски и испански език. Кариерата на Д-р Мартинез стартира като преподавател в специално образование (специални потребности).Повече за нея може да прочетете в официалния й уеб сайт тук.
Разговорът ще се проведе в Zoom и ще е на английски език.


Matt Pearsall

Community Manager на международната организация за социално-емоционално изучаване "Committee for Children"("Комитет за децата")

Мат Пърсал е Community Manager на международната организация за социално-емоционално изучаване "Committee for Children"("Комитет за децата"). Основан през 1979 г., "Комитет за децата" е глобална организация с нестопанска цел, лидер в областта на социално-емоционалното обучение, насочено към деца от ранна детска възраст до юношество. Техните програми "Second Step", "Early, Open, Often", "Abierto y a menudo", "ParenTeen Connect" и др. се прилагат от години в развитите образователни системи и са помогнали на милиони родители по света в мисията им за развитие на социални и емоционални умения за техните деца. Програмите в подкрепа на родители и учители, създадени от експертите в "Committee for Children" получават множество отличия и признания (научете повече от тук).

Мат ще сподели как да се помогне на семействата да разберат какво е социално-емоционалното изучаване, и защо то е толкова ценно и важно за детското развитие. Заедно с това Мат ще предостави данни и изводи от скорошни проучвания по темата. Той ще сподели опит относно стойността и важността от социално-емоционалното учене за възрастните и кои са най-ефективните начини да се подкрепи социално-емоционалното обучение на децата и юношите. Разговорът ще се проведе в Zoom и ще е на английски език.


Полина Коцева

Практикуващ СЕИ специалист и EQ Profiler, с международна акредитация от EQ.org

Полина е основател на FUNtazia International – през последните години тя, заедно с екип от професионалисти създават първите български материали за емоционална интелигентност и социални умения при деца, в помощ на педагози, психолози и родители. В момента тези материали се използват от над 1100 учебни заведения в страната, отделно са част от семейните занимания на хиляди български семейства.

Полина е организатор на единствената по рода си Национална конференция за социално и емоционално изучаване, която се случи за първи път през 2019 година, и за втори – през 2020г. Понастоящем е организатор на третото издание на Конференцията, специално ориентирано към семействата. Тя събира заедно професионалисти от България и чужбина, за да споделят опит, знания и да градят и поддържат общност на взаимопомощ и растеж, в името на социално-емоционалното развитие в България, като част от от образователната система.

След успешното дипломиране на Полина по EQPC от EQ.org в Нюкасъл, от 2020 година официално в лицето на Полина Коцева България има първия си назначен Network Leader към най-старата и най-голяма глобална мрежа за Емоционална интелигентност в света. В началото на 2021 Полина получи специална акредитация от най-голямата организация за ЕИ в света - EQ.org - която и даде механизми за измерване на EQ индивидуално, и групово - актуално и работещо за всички възрастови сегменти над 7год. възраст. Това й позволи да организира специални уоркшопи и обучителни сесии с реално измерване на нивата на EQ за класни стаи, екипи на компании, да подпомага HR- и в подбора на кадри, или на мениджъри в ефективното управление на екипа. На това профилиране се доверяват редица международни гиганти в управлението на своят човешки ресурс, неговата удовлетвореност, мотивация и ефективност - като Microsoft, Quatar Airlines, HP, Siemens и много други.

През февруари 2021 година беше поканена като ментор на първата международна конференция за социално-емоционално развитие в борба срещу неравенствата. Там беше ментор на екипи от хора от цял свят и получи специална акредитация да работи с екипите си с международния модел за SEL - Narrative4 - одобрен и подкрепен лично от Обама и американското правителство. През Април 2021 - Полина и екипът й добавиха още нещо в своето портфолио от авторски ресурси - Ресурсът "LikeWhen", специално предназначен за възрастни, за екипи на компании, за различни социуми на възрастни. Това е първият подобен ресурс в България, комбиниращ няколко методики и той вече е преведен на 7 езика.

Като Network leader, Полина е част от глобалната световна мрежа за емоционална интелигентност. По линия на това партньорство Тя и екипът и провеждат серия от събития за широката общественост под наименованието EQ café. От 2019 година Полина стартира нова инициатива за кариерното развитие чрез емоционална интелигентност, насочена към студенти и професионалисти от всички области – EQ Career.


Цветелина Личкова

Ресурсен учител в СУРИЧЕ "Д-р П.Берон", Перник

Казвам се Цветелина Людмилова Личкова, на 35 години съм. През 2013г. завърших "Специална педагогика" в Софийски университет "Св. Климент Охридски". В момента завършвам магистърската програма на Русенския университет "Ангел Кънчев" на тема "Ерготерапия в общността".

От 2014г. работя като ресурсен учител. Започнах професионалния си път в Регионален център - град София. От 4 години живея в трънското село Лялинци и работя в град Перник. Ако трябва да опиша с две дума работата си: тя е моята мисия!


Янка Делева

Психолог, фамилен терапевт, член на БАФТ

Педагог, магистър психолог „Психология на Личността“, фамилен терапевт, сертифициран от ИФТ-България, член на БАФТ, развива се в парадигмата на системната психотерапия. С дългогодишен опит в работата с деца и семейства в риск, както и с младежи от групата на NEETs, доброволец в европроекти в областта на образованието и социалните дейности.

Водена от максимата „Вичко започва в семейството“, приоритезира работата си със семейства, родители и деца. От 4 години прилага в практиката си методите на социално-емоционалното изучаване в детски групи „Забавна психология“ за деца от 4 до 6 г и „Аз и другите“ за тийнейджъри. За развитието на социалните и емоционални умения на децата, работи и с техните родители в група “Пространство за родители”.


Към началото