Английски за деца 1-4 клас

Стартираме курс по Английски за деца над 7г.

Стартира курс по Английски език със сугестопедични методи за деца от 1-ви до 4-ти клас.[mfb_pe url=“https://business.facebook.com/funtazia.bg/photos/a.1475363529426753.1073741828.1474760046153768/1492122144417558/?type=3&theater“ mbottom=“10″]

 

Онова, което най-мощно възспира децата да проговорят на един език е страхът, причинен от неувереността в знанията. Методите на писане и заучаване са ефективни доколкото да се запомнят отделни думи. Но и не рядко травмиращи и отблъскващи. Създават навик, трупат богата лексика, но каква полза от нея – ако не може да бъде употребена в обикновен разговор.

Проговарянето на чужд език е в дълбока аналогия с проговарянето на родния ни в най-ранното ни детство. Когато също сме учили първите думи,  бояли сме се да не направим грешка, ядосвали сме се, поправяли са ни, но в крайна сметка така сме се научили да говорим.

Успехът в научаването на чужд език е в преодоляването на притеснението от появата на грешки. Това не бива да е травма, не бива да е насилствено, преди всичко трябва да е естествено, за да се превърне и във вълнуващо.

Практика – тя е доказала себе си като най-ефективният метод за трупане на трайни знания. На нея залагаме в часовете по английски език във FUNтазия.

Музика – Вторият компонент на обучение в курсът ни. Думите поднесени в ритъм или изпяти биват запомняни с лекота и без стрес. Напротив – удовлетворяващо. Изпяването на думи и изречения, слушането на музика – създава силни връзки между музиката и паметта. Така се запомнят не просто думи – но модели на изкази.

Игра – Като във всеки обучителен процес – играта е от голямо значение. Тя служи не просто за разтоварване, тя служи за изграждане навръзка между преподавател и ученик, защото преди да осъществиш контакт с някого, първо трябва да спечелиш вниманието и доверието му. Само тогава комуникацията е ефективна и с ползи в много посоки.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *